Používaná technika

Vozový park a technické zázemí

HVS 246 – pásová vrtná souprava

Technické parametry:
HVS 246 spalovací motor Hatz
Výkon dle DIN 70020:    46 kW
Pojezdová rychlost:max. 3 km/h

Lafeta:
Délky vrtných tyčí:          750 – 2500 mm
Přítlak – regulovatelný: 0 – max. 37 kN
Tah:       50 kN
Vrtná rychlost:  0,2 m/s
Rychloposuv do vrtu:    1,0 m/s
Rychloposuv z vrtu:        0,8 m/s
Svěra – jednoduchá, rozevírací
Rozsah sevření:               50 – 219 mm
Upínací síla:        100 kN

ROTAMEC 50 DHd


vrtání trubních studní (prům. vrtání 197, 220, 254, 282)
konečná výstroj – PVC 125mm, 160mm, 200mm, PEHD 160mm, 200mm
vrtání jímacích a pozorovacích vrtů
prohlubování kopaných studní
vrty pro tepelná čerpadla

Výhody: vrtná technika na podvozku nákladního vozidla – rychlejší nájezdy – přijedeme a hned můžeme vrtat.

Vrtná souprava UGB 50M na podvozku Praga V3S

Použití ideálně pro inženýrsko-geologické průzkumy a průzkumy znečištění. Dále pro vrtání studní v nesoudržných „měkkých“ horninách – jíly, písky, štěrky. Soupravu UGB často využíváme při vrtání studní jako pomocnou pro zapažení nesoudržných hornin.

hloubkový dosah – konstrukční 50 m, reálně cca 25 m

vrty o průměru 133 až 245 mm jádrově a až 450 mm spirálem

Výhody: vynikající dostupnost v terénu, vrtání bez příklepu – není třeba kompresor, ani el. energie.

Vrtná souprava LVE-70
původní využití – v lomec
pro vrtání studní u rodinných domů a chat
váha 900 kg (nezanechává hluboké koleje)
do hloubky 60 m, do průměru 185 mm – výstroj nejčastěji PVC 125 mm

Výhody: velmi lehká, lze ji snadno „přehodit“ přes plot, či přes jinou překážku, snadná údržba, díky své váze nezanechává po sobě hluboké koleje.

Komentáře jsou uzavřeny.